Asiakaspalaute

Eikö lentomatkasi vastannut odotuksiasi? Haluamme mielellämme kuulla mielipiteesi, jotta voimme yhdessä matkanjärjestäjän kanssa korjata mahdolliset epäkohdat.

Matkanjärjestäjä on Yleisten matkapakettiehtojen mukaisesti vastuussa koko matkapaketin toteuttamisesta ja lentoyhtiön vastuu määräytyy Montrealin yleissopimuksen ja EU-asetuksen (EC) 261/2004 perusteella.

Tee kirjallinen reklamaatio mahdollisimman pian kotiinpaluun jälkeen

Koska jokainen valitus tutkitaan tapauskohtaisesti, ja se vaatii usein selvittelyä myös yhteistyökumppaniemme kanssa, tulee reklamaatio esittää mahdollisimman pian lennon jälkeen. Hoidamme vain lentoihin liittyvät asiat. Jos sinulla on muuta asiakaspalautetta matkaasi liittyen, otathan yhteyttä matkanjärjestäjään.

Nopeutat reklamation käsittelyä toimittamalla kaikki tarpeelliset tiedot ja mahdolliset liitteet meille mahdollisimman pian. Voit lähettää palautteesi käyttäen linkin takaa avautuvaa lomaketta.

Kun olemme vastaanottaneet reklamaatiosi, saat sähköpostiisi vahvistuksen ja arvion käsittelyajasta. Palautteet käsitellään niiden saapumisjärjestyksessä, minkä jälkeen sinuun otetaan yhteyttä.